دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب - کیلید (2024)

  • دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب

119

  • جهان باز, سبک بازی, سوم شخص, شمشیر زنی, کامپیوتر, کرک شده, نوع بازی
  • 1403-04-04
  • 1,216 بازدید
  • 10 نظر

دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب ورژن 1.12.0 نسخه RUNE

سه نسخه فشرده اضافه شد!

دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب - کیلید (1)

نام بازی : Elden Ring Shadow of the Erdtree

شرکت ناشر : FromSoftware Inc, Bandai Namco Entertainment

استودیو سازنده : FromSoftware Inc

تاریخ انتشار : 24/02/2022

سبک : سوم شخص، جهان باز، شمشیر زنی

1 روز بعد از عرضه توسط Plaza کرک شد!

بالاخره DLC (محتوای اضافه) بزرگ بازی الدن رینگ منتشر شد و کامل در سایت کیلید قرار گرفت. بازی ساخته جدید فرام سافتور، بالاخره و بعد از انتظاری نسبتا طولانی مدت منتشر شده است و طرفداران دیوانه‌ وار منتظر هستند تا وارد جهان آن شده و گیم‌پلی بی‌نظیر آن را تجربه کنند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی با کسب نمره ۹۷ از متاکریتیک و رات تومیتوز، نام خودش را به‌عنوان یک شاهکار در این نسل به ثبت می‌رساند. بازی در سبک اکشن و RPG عرضه شده است و باید با قهرمان داستان قیام کرده و قدرت حلقه الدن را به اهتزاز درآورید. شما وارد سرزمین‌ های الدن لرد خواهید شد و قرار است که به جهانی وسیع و به شدت پر هیجان بروید. دنیایی وسیع در بازی خواهیم دید که بازیکن را در موقعیت‌ های مختلف قرار داده و به سمت سیاه چاله‌ های عظیم خواهد برد. طراحی تمام این المان‌ های پیچیده و سه‌ بعدی، به همدیگر متصل شده‌اند و همه آنها ارتباطی جالب از نظر فیزیکی خواهند داشت. با کاوش بیشتر در جهان بازی، لذت کشف ناشناخته‌ ها را خواهید داشت و می‌توانید احساس کسب موفقیت در ذهن شما تداعی می‌شود. در این بازی می‌توانید شخصیت خود را طراحی کرده و به‌ شکل آزادانه به سراغ سلاح‌ های بازی بروید. می‌توانید زره‌ های خود را مجهز کرده و ترکیبی عالی از آنها را برای نبرد ایجاد کنید. می‌توانید کاراکتر خود را با توجه به سبک بازی خود توسعه دهید. از جمله این ارتقا ها می‌توانیم به افزایش قدرت عضلانی برای تبدیل شدن به یک جنگجوی قوی یا تسلط یافتن به جادو اشاره کنیم، برای دانلود بازی با آموزش نصب به ادامه مطلب مراجعه کنید…

منبع دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب و پسورد فایل : www.downloadha.com

کیلید همیشه سعی میکند بروز ترین بازی های کرک شده را برای شما آماده کند با یک حمایت مالی به رشد کیلید کمک کنید ❤

راهنمای نصب

در حال حاضر تنها تفاوت نسخه ها حجم آنها میباشد و از بابت محتوا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، اما کیلید تمام نسخه های موجود را برای راحتی شما شما فراهم میکند.

راهنمای نصب نسخه RUNE : بازی را با نرم افزار IDM دانلود کنید، فایل های دانلود شده با نرم افزار Winrar اکسترکت کنید (دوستان دقت کنید در این مرحله شما باید به فایل Setup برسید) اگر به یک فایل با فرمت ISO برخورد کردید باید نرم افزار UltraISO داشته باشید سپس روی آن راست کلیک کنید Mount را بزنید تا با درایو مجازی باز شود وارد درایو مجازی شوید تا در نهایت به فایل Setup برسید سپس فایل Setup را باز کنید با گزینه Browse محل نصب بازی را مشخص کنید، تیک گزینه Create a Start Menu folder را خاموش کنید، تیک گزینه Copy Content of RUNE directory to installdir را روشن کنید و گزینه Install را بزنید بعد از نصب گزینه Finish را بزنید و بازی را اجرا کنید.

راهنمای نصب نسخه فشرده ElAmigos : بعد از دانلود بازی با نرم افزار IDM فایل های دانلود شده را با نرم افزار Winrar اکسترکت کنید (دوستان دقت کنید در این مرحله شما باید به فایل Setup برسید) اگر به یک فایل با فرمت ISO برخورد کردید باید نرم افزار UltraISO داشته باشید سپس روی آن راست کلیک کنید Mount را بزنید تا با درایو مجازی باز شود وارد درایو مجازی شوید تا در نهایت به فایل Setup برسید سپس فایل Setup را باز کنید English را انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید روی Next کلیک کنید و با کلیک روی Browse محل نصب بازی را مشخص کنید و روی OK کلیک کنید سپس روی Next کلیک کنید تیک Don't create a Start Menu folder را روشن کنید و روی Next کلیک کنید تیک Create a desktop icon را روشن کنید و روی Next کلیک کنید و دوباره روی Next کلیک کنید و روی Install کلیک کنید بعد از نصب روی Finish کلیک کنید و بازی رو از روی دسکتاپ یا محل نصب اجرا کنید.

راهنمای نصب نسخه DODI Repack : بازی را با نرم افزار IDM دانلود کنید، با نرم افزار Winrar اکسترکت کنید پوشه ساخته شده رو باز کنید سپس فایل Setup را باز کنید از روی کیبود کلید فلش به سمت بالا را فشار دهید بعد روی Install کلیک کنید روی Proceed کلیک کنید بعد روی ... کلیک کنید و محل نصب بازی را مشخص کنید و روی OK کلیک کنید تیک گزینه Create Start Menu Icons رو خاموش کنید روی Next کلیک کنید روی Install کلیک کنید بعد از نصب روی Finish کلیک کنید و بازی رو از روی دسکتاپ یا محل نصب اجرا کنید.

راهنمای نصب نسخه فشرده FitGirl Repack : بعد از دانلود بازی با نرم افزار IDM فایل های دانلود شده را با نرم افزار Winrar اکسترکت کنید (دوستان دقت کنید در این مرحله شما باید به فایل Setup برسید) اگر به یک فایل با فرمت ISO برخورد کردید باید نرم افزار UltraISO داشته باشید سپس روی آن راست کلیک کنید Mount را بزنید تا با درایو مجازی باز شود وارد درایو مجازی شوید تا در نهایت به فایل Setup برسید سپس فایل Setup را باز کنید English را انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید در صورتی که کمتر از 8 گیگابایت رم دارید تیک Limit installer to 2 GB of RAM usage را روشن کنید و روی Next کلیک کنید و دوباره روی Next کلیک کنید و با کلیک روی Browse محل نصب بازی را مشخص کنید و روی OK کلیک کنید و تیک Don't create a Start Menu folder و Create a desktop icon را روشن کنید و روی Next کلیک کنید در این صفحه تیک گزینه هایی که با کلمه Update یا Download شروع میشوند را خاموش کنید و روی Install کلیک کنید بعد از نصب روی Finish کلیک کنید و بازی رو از روی دسکتاپ یا محل نصب اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 10 (64bit)

CPU : Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 3 3300X

RAM : 12 GB

GPU : NVIDIA GeForce 1050 4GB / AMD Radeon RX 580 4GB

Storage : 60 GB available space

DirectX : Version 12

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 10 (64bit)

CPU : Intel Core i7-8700K / AMD Ryzen 5 3600X

RAM : 16 GB

GPU : NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB / AMD Radeon RX Vega 56 8GB

Storage : 60 GB available space

DirectX : Version 12

2022Bandai Namco EntertainmentElden Ring

باکس دانلود

Password:

یکم بالاتر قرمز رنگ نوشته شده

Elden Ring Shadow of the Erdtree [1.12.0]

لینک دانلود نسخه RUNE (پیشنهادی)69 گیگابایتElden-Ring-Shadow-of-the-Erdtree-RUNE.txtلینک دانلود نسخه فشرده ElAmigos65 گیگابایتElden-Ring-Shadow-of-the-Erdtree-ElAmigos.txtلینک دانلود نسخه فشرده DODI54 گیگابایتElden-Ring-Shadow-of-the-Erdtree-DODI.txtلینک دانلود نسخه فشرده FitGirl51 گیگابایتElden-Ring-Shadow-of-the-Erdtree-FitGirl.txt

مطالب مرتبط

  • جهان باز
  • سبک بازی
  • سوم شخص
  • شمشیر زنی
  • کامپیوتر
  • کرک شده
  • نوع بازی

دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب - کیلید (2)

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 با آموزش نصب
  • 1403-04-04
  • 2,989 بازدید
  • 14 نظر

دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب - کیلید (3)

دانلود بازی Grand Theft Auto V با آموزش نصب
  • 1403-03-30
  • 4,834 بازدید
  • 19 نظر

دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب - کیلید (4)

دانلود بازی Marvel’s Spider-Man 2 با آموزش نصب
  • 1403-03-21
  • 555 بازدید
  • 4 نظر

دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب - کیلید (5)

دانلود بازی Grand Theft Auto IV با آموزش نصب
  • 1403-03-12
  • 2,652 بازدید
  • 5 نظر

نظرات کاربران

Comments: 10

  • نظرات شما بعد از بررسی در سایت منتشر می شوند.
  • ورودی های ضروری نشانه گذاری شده اند.
  • اطلاعات شما نزد ما محفوظ می ماند.

نظر خود را بیان کنید

  1. دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب - کیلید (6)amiraliopj گفت:

    1403-04-04 در 09:28

    ممنون داداش

    پاسخ

دانلود بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree با آموزش نصب - کیلید (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Dan Stracke

Last Updated:

Views: 6213

Rating: 4.2 / 5 (43 voted)

Reviews: 90% of readers found this page helpful

Author information

Name: Dan Stracke

Birthday: 1992-08-25

Address: 2253 Brown Springs, East Alla, OH 38634-0309

Phone: +398735162064

Job: Investor Government Associate

Hobby: Shopping, LARPing, Scrapbooking, Surfing, Slacklining, Dance, Glassblowing

Introduction: My name is Dan Stracke, I am a homely, gleaming, glamorous, inquisitive, homely, gorgeous, light person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.